ثناجونثناجون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ثنا جون

تولد 5/1 سالگی فرشته

1390/5/20 1:09
نویسنده : مامان
337 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که ملوسکم خیلی تولد دوست داره من و بابا تصمیم گرفتیم برای ١/٥ سالگیت تولد بگیریم بخاطر همین روز سه شنبه من زود آمدم خونه و بابا هم که خونه بود وقتی رسیدم دیدم بابا تو رو برده خونه ی مامانی بتول و خودش داره خونه رو تزئین میکنه بعد با هم آمدیم دنبال تو و رفتیم که ازت عکس بگیریم من فکر میکردم که گریه کنی واینستی ولی آنقدر قشنگ ژست میگرفتی niniweblog.comکه آدم میخواست بخورتت جیگر niniweblog.com. بعد آمدیم خونه کلی از دیدن وسایل تزئینی خوشحال شدی و ذوق کردی و من چون روزه بودم افطار کردم و بعد تو با بابا دوتایی رفتین کیک خریدید و یه سر هم خونه ی مامانی گلی زده بودید و امدین خونه که مامان کیانا زنگ زد و برای جمعه دعوتمون کرد تولد کیانا و بعد سه نفری تولد رو شروع کردیم اولش قشنگ نشسته بودی و بابا ازت عکس میگرفت ولی آخراش دیگه خسته شده بودی خمیازه میکشیدی niniweblog.comدستت رو تو دهنت میگذاشتی وقتی شمعها رو روشن کردیم هرچی گفتیم ثنا فوت کن فوت نکردی و ترسیدی و زدی زیر گریه آخرش خودمون شمعها رو فوت کردیم بعد باهم کیک رو بریدیم  خلاصه آن شب کلی حال کردیniniweblog.com.

چهار شنبه رفتیم باغ فیض که هم برای کیانا کادو بگیریم هم برای تو چون شب قبل وقت نشد برای کیانا یه تاپ گرفتیم و همون جا یه تاپ خوشگل برای تو دیدم گرفتیم . بعد رفتیم برات همون تابی رو که قبلاً دیده بودیم گرفتیم توی مغازه سوار تاب شدی و پیاده نمی شدی بزور بردمت توی یه مغازه ی اسباب بازی فروشی دیگه از اونجا هم چند تا اسباب بازی فکری و یه استخر بادی برات گرفتیم و بعد عمو مصطفی و زن عمو منصوره هم که آمده بودن برای عسل خرید کنن دیدیم و با هم آمدیم خونه . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی طهورا
6 خرداد 92 18:04
مبارک باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا جون می باشد